Van een nood een deugd gemaakt. - Reisverslag uit Cobar, Australië van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu Van een nood een deugd gemaakt. - Reisverslag uit Cobar, Australië van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu

Van een nood een deugd gemaakt.

Door: Anneke luijnenburg

Blijf op de hoogte en volg Anneke

31 Oktober 2014 | Australië, Cobar

Het is weer gelukt, van een nood een deugd gemaakt. het was een feessie met de Wicket camper. we wisten niet dat ik reizen met een primitieve camper zo leuk kon vinden. het was geweldig. Door de dessert, vele, vele kilometers gamaakt met dit gekke bussie. gemaakt. na effe wennen via Glen innes en Tamworhts naar Broken Hill. Leuke plaatsjes en ook heerlijk weer. In de nacht was het zeker 25 graden dus de willen dekens hadden we zeker niet nodig. Een paar keer midden in de Dessert gekampeerd en ons potje klaargemaakt op een open vuur. Als dit niet primitief is!!!!!! heel heel gezellig en stoer.
We hadden nog een paar dagen over en zijn de Yorke Peninsula gaan ontdekken. vele prachtige stranden met hoge rotsen. daarna naar het het vaste land naar de wijngaarden, het is hier lente dus het jonge groen straalt ons tegemoed. na 3750 km gisteren de Wicketcamper ingeleverd en dat was wel effe slikken. Nu verder zonder petrol en onze benen moet het nu gaan doen. vandaag voor het eerst weer op de pedalen, maar oef, oef.... 4 weken niets gedaan en nu in de warmte heuveltje op en af oef, oef. dat viel effe tegen. Morgen met baggage richting kust . dat wordt zeker doortrappen. we zien wel het komt wel goed, we hebben nog 2 maanden dus dan is de conditie wel weer op peil.

vele grotenen van peter en Anneke en tot de volgende keer.

• 31 Oktober 2014 - 06:54

Annemarie:

Fijn dat het zo goed gaat!
    Ben benieuwd of je nu vaker een campertje zal nemen..
    Succes met het weer bepakt fietsen, zal wel weer lukken!
    Groetjes, Annemarie

• 31 Oktober 2014 - 09:45

Marja:

Hallo, wat een geweldige camper hebben jullie gehad! Nu weer op de pedalen. Geniet van al jullie avonturen.
    Liefs Marja

• 31 Oktober 2014 - 10:31

Cora:

Fijn! Van de nood een deugd maken, dan is het zo weer een feessie
    Klinkt weer als vanouds!

• 31 Oktober 2014 - 15:24

Nel:

Wat habben jullie het toch fijn met de camper.
    Nu op naar de volgende km met de fiets ,effe doorzetten he.
    genieten jullie maar heerlijk samen.
    Liefs Je broertje en nel.

• 31 Oktober 2014 - 21:12

Leny:

Fijn dat jullie zo genieten. Nu maar weer lekker fietsen. Bij jullie is het voorjaar, hier lijkt het ook wel zoiets. Van daag ons laatste tochtje met de zwemgroep gehad. Heerlijk geluncht in De Horsten. We konden zelfs nog buiten zitten.
    Groetjes Leny.

• 02 November 2014 - 14:27

Kees:

Leuk weer van jullie te horen! Goed te lezen dat het allemaal weer goed gaat, en jullie eindelijk kunnen gaan fietsen. Op naar The Great Ocean Road! Ben benieuwd hoe jullie ervaringen op de fiets zijn. In de auto leek het allemaal redelijk vlak, maar dat is natuurlijk heel bedrieglijk.
    In ieder geval zitten jullie lekker in het zomerse weer. Wijzelf trouwens gisteren ook: er is een recordtemperatuur gemeten: in Limburg 21 graden!!!
    Jullie heel veel plezier gewenst bij de volgende etappe.
    Kees en Trees.

• 03 November 2014 - 12:01

Sandra En Marcel:

Vanuit een uitermate zonnig Bali sturen we zelf berichten naar het thuisfront via Waarbenjij.nu
    Hetzelfde medium waarmee jullie ons op de hoogte houden van jullie avonturen. Gelukkig zit de ( fiets-)gang er weer een beetje in. En nu maar lekker genieten van het onmetelijk grote Australie. No worries en alles komt goed.
    Groetjes van Sandra en Marcel vanuit Ubud.