familie bezoek - Reisverslag uit Kyneton, Australië van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu familie bezoek - Reisverslag uit Kyneton, Australië van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu

familie bezoek

Door: anneke luijnenburg

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 November 2014 | Australië, Kyneton

Lieve vrienden en familie.

Zo, weer een dagje rust. dat hadden we zeker wel verdiend. Na de schitterende Great Ocian Road en de vele, vele steile Bergen veel tegen wind hebben de benen wel weer een dagje rust verdient. momenteel zijn we bij een neef van peter Kyneton, ongeveer 150 km. boven Melborne. Een prachtig landschap met zeer steile heuvels. Ik durf niet van Bergen te spreken. het hoogste punt is maar 600 meter, maar wel erg steil. het is weer allemaal gelukt en dat houdt ons zeker op de been.
Ik heb thuis al een zeer grote fout gemaakt, ik was er sterk van overtuigd dat het in Australie zomer was en zeer warm. Niks is minder waar, de ene dag is het 35 graden en de dag erop 15 graden, veel wind en hartstikke koud. oef, dat was wel een foutje zeg.
Op de fiets gaat dit natuurlijk allemaal wel, maar om te kamperen is het gewoon koud. In Apollo bay regende het en hebben we voor de eerst keer gelapen in een cabin. Een echt bed maar helaas er kwam geen warm water uit de kraan. gelukkig was het bed heerlijk warm , een echt matras en geen natte voeten in de ochtend toen we uit de tent kropen. De dag erop, vrijdag was voor mij de mmoiste dag langs de Graet ocean road. helder weer, heerlijk zoning en niet te geloven voor de wind. Wat is het fietsen dan een feessie.

(ik krijg nu een bericht op de computer dat ik nog maar 10 min. de computer mag gebruiken, dus de foto's plaatsen zal niet lukken deze keer.

Wat een geode zeg ik ga nu het verslag opslaan en wens jullie allemaal een gezelige sinterklaas met vele pepernoten.

Een lieve groet van peter en anneke

• 25 November 2014 - 14:53

Leny:

Hoi Anneke en Peter,
    Fijn Dat alles nog steeds (voor) de wind gaat. Wat het weer betreft lijkt het toch nog een beetje op Nederland dan koud dan warm en dan weer regen.
    Momenteel hier rustig herfstweer. Lekker fietsen en wandelen (verplicht).
    Ben vorige week aan staar geholpen, dus even verplicht 3 weken niet sporten, en vooral niet zwemmen.

Veel plezier nog.

Groetjes Leny

• 25 November 2014 - 15:49

Nel:

Hoi Lieve luitjes,
    Wat is het leven toch goed voor jullie,zon wind regen het hoort er bij.
    Genieten jullie maar verder met het fietsen ,
    Liefs Ge en Nel.

• 25 November 2014 - 16:30

Frans En Ria Kasbergen:

hallo bikkels

Jullie hebben de great ocean road gehaald,onze complimenten wij weten hoe steil dit kan zijn,nu even uitrusten in Kyneton,dik verdiend,daarna weer verder met goede moed,de groeten aan broer Adriaan,wij wachten op het volgende bericht.

Veel liefs van ons.

• 28 November 2014 - 13:32

Nell En Frank:

Ja pra chtig hè die Great Ocean. Road wij hebben hem dan wel niet gefietst maar met een klein busje. Geniet van het prachtige Australië hier alles een beetje donkerder. Gelukkig nog niet echt koud Groetjes Nell

• 13 December 2014 - 15:57

Kees:

Hoi Anneke en Peter,
    We kijken reikhalzend uit naar het volgende verslag! We hebben al
    zo lang niets van jullie gehoord? Of zijn jullie gesmolten in de Ozzie summer?
    Groetjes van Kees.