eindelijk op pad. - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu eindelijk op pad. - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Anneke Luijnenburg - WaarBenJij.nu

eindelijk op pad.

Door: anneke Luijnenburg

Blijf op de hoogte en volg Anneke

06 Oktober 2014 | Nederland, Gouda

lieve luitjes.

Eindelijk gaan we vandaag op de fiets. De reis is niet helemaal meegevallen, veel oponthoud, veel gedoe me t visum enz, enz. Kortom het liep niet. En als allerslechtste was dat de fietsen niet meegekomen waren. We stonden dus in Brisbane zonder fietsen. Natuurlijk een heel gedoe maar we hadden goede hoop dat ze de andere dag wel bezorgd zouden worden. niets was minder waar. na veel gebel en ambtenaren gedoe wisten ze gewoon niet waar de fietsen waren. We bleven bellen en zeuren. En eindelijk zaterdagmiddag werden onze fietsen bezorgd in de tuin bij Angela. Wat een gedoe zeg. Wel erg blij dat we nu kunnen vertrekken, de zon schijnt, het strand is prachtig maar nu op het stalen ros. Als eerste trek gaan we naar de trein die naar Brisbane rijd, ongeveer 3 uurtjes op de fiets, op de kaart te zien is het langs veel drukke wegen. vanaf brisbane hopen we op rustiger wegen te komen.
Zaterdag zijn we met de outo naar vrienden van Peter gegaan, erg gezellig, zeer steile bergen en veel zeer drukke wegen. Hier zitten we helemaal niet op te wachten , dus een paar uurtjes in de trein door Brisbane en daarna hopelijk de Australische polder in.

De fietsen zijn beladen nu eerst een lekker kopje koffie en eropaf.

Een bikegroet van Peter en Anneke

• 07 Oktober 2014 - 11:14

Cora:

Een moeizame start met desondanks mooie ervaringen :-) Nu gaat het echt beginnen, rond met die wielen! Veel fietsplezier!